Saturday, February 5, 2011

Yeyeh..Die Kol Hari Nie...^_^

Hari nih 05/02/2011 jam 01.43 p.m..ank org tuh kol...heeee....padahal bru bape hr die x kontek aku dh cm org kehilangan lak..hahahahah...nade2 betuii...hari nih die kol tnye kabar cm bese, dgr mood hepi jerk cume penat..hr nih die crite gk laa...org2 kt cne pgl die "samseng" hahahaha..tuh la muke ganas sgt..nih mst otai kt tmpt tuh kn..pastu aku tnye die ade geng x? die jwb ade geng...ramai geng die..yelah org peramah kn...sng la dpt kwn...mulut pun becok jerk..hahahhaa...die td sme ngn kwn baik die ktenye..hahahaha...haaaa..the best moment part yg aku dgr dr die...die makin Temokkkkkkkkkk...yeyeye...sewonok aku dgr...hahahaha...mne x nye..mkn 6 kali sehari...rokok dh xde...die gtau sangap rokok...hahahha..pdn muke...suh benti awl2 xnk...haaa..rse kn...hihihihi...ok la tuh, aku rse lega kot dgr die kte cmtuh...engtkn die sakit ke hape..sbb aku tau die cmne..die tuh snang nk dpt teman...nk2 lau teman pmpuan...haishhhh..mmg cpt la kn....heeee...nsb cne just like him...tp yg shemale tuh aku xtau la kn..ituh kekompiusan jantina tuh...hahahahaha....hr nih mood aku hepi n bersemangat nk wt sume keje yg aku tangguhkan..yey, esok dh balik melakeee....hoi kwn2 gile aku...wait 4 meee.....^_^

No comments:

Post a Comment