Saturday, February 12, 2011

Haih...How I Want Control This Feeling..=_="


Salam..today, I can’t sleep…but, its ok dat I have settle my individual esaiment..alhamdulillah, my presentation about policy got excellent from it…so, nk tau npe aku x leh tdo? Coz I have read minah nih punye status..die posting ke srwk…so, what the hell mende tuh kne mngene ngn aku?? Sbb nye, aku nervous if amy been posting to srwk…coz this lady ade perasaan kt amy..haih..aku tau die xde ape2 feel kt pmpuan tuh..but, aku tau 1 hr nt akn ade perasaan tuh mcm sebelum2 nih if die jauh dr aku…sbb aku xde sisi die..die mmg cmtuh..lau hati die sunyi ckit, so akn ade smpingan kt hati die…hurmmm…if diz happen, if die kne posting kt srwk, I be prepared to resign from diz relationship… I don’t want take a risk towards it...bia la aku terluke dulu drp aku terluke yg amt sgt kemudian hr…aku x sgup..enough….i’m really tired about it..id diz happen, I’ll try to make him hate me more…so ade reason npe aku xmoh ngn die..bia lah sumenye nmpk slh aku…as long as he can survive without me…aku tau pmpuan tuh leh bahagiekn die nt…nk2 pulak die “sedare baru” yg convert ke Islam..mybe amy leh bimbing die…hurm..npe tah aku pk smpai cmnih skali..maybe diz time aku btl2 berhati…aku xpasti…aku takut sbnrnye…aku trauma…sbb aku dh byk kali disakitkn…abam razz kte doa2 lah moge die posting area semenanjung…ntah la, aku xtau npe aku rse x confident ngn sume tuh…haih…npe nih???????? Please la,luputkn perasaan nih…tp salah ke aku nk rse curiga cmnih skali..???? aku nekad, ini keputusan aku, lau die kne posting srwk, aku akn tarik diri dlm hidup die….hurmmm…aku akn cube….k lah, aku btl2 moral down hr nih…smpai bhse pn jd mix…daaaaa…=_=”

No comments:

Post a Comment