Thursday, March 10, 2011

erkk..aku alami sakit yang dia alami dulu..+_+

Dh dekat 3 minggu aku batuk x henti2...ubt aku dh amik...pe lg tah batuk nih nk..nk suh aku cabutkn ank tekak nih ke hape..seyes aku penat sgt nk tahan...siang oke lagi aku bleh bla coz aku sibuk lyn mnde lain...tp start mlm jerk..start aku nk lelapkn mate jerk mnde tuh serang kaw2 kt tekak aku...gatalnye xyah ckp la..mengalahkan kegatalan aku nih..rse cm sblm tdo tuh aku nk cabut dulu anak tekak nih simpan dlm botol then tdo dgn nyenyak..seyes bile aku teringat aku kne mnde alah nih aku teringt kt someone yg penah kne sakit cmnih..but aku lah org yg teman die tanggung sume tuh...but in my condition now, aku tpkse tanggung sendiri sume tuh...seyes penat...sakit..pedih sume ade....plus aku dgr lak kes kt cne, hope he'll be fine...haih npe aku still pk kn die? aku rse nk balik je mggu nih..aku x larat la...huh~~ makan ape2 pn still aku akn muntah kn..so baek x yah makan ape2 kn...nt mmbazir lak duit...erkkk...+_+

No comments:

Post a Comment