Thursday, March 17, 2011

Dapat Surat Dari Orang Jauh..:D

Salam...ahahaha..jeng2..mst ttnye2 kn aku dpt surat dr sape..tibe2 lak kan..ahaha..hmmm...aku dpt surat dr konstabel muhammad hilmi md. taib...tebal jugak la surat die..setelah mggu hr tuh aku hidup dgn penuh lukee..pedih..jeles sume nye lahh..akhirnye persoalan yg aku nantikan terjawap sudah...snang cite aku summarize kn isi surat tuh...aku bakal jd suri hidup die..bukan as a girlfriend, awek ke, ape ke...but as his WIFE...die akn kotakan janji die pd aku..aku pun tepanjat gk...tapi x sangke Tuhan dgr doa aku mlm aku sengsare mngadap segale ape yg pmpuan tuh cite kt aku..seyes! cmne pun, aku akn ttp tggu die balik...so mnde nih terang2 akn nampak...aku balas surat die...aku xnk bukak cite nih dlm surat tuh...lau nk ikut hati...ugh! mmg aku cite jerk sume..tp aku pk balik...nt akn rusakkn mood die, semangat die kt cne nt...so better i keep it! sekarang, cume tggu kepulangan die dn segale2 nye akn terang, jelas dan nyate...tankz for that letter! at least i know ur condition at there..mish u...:^_^

2 comments:

  1. oitt ape ke beso nye pic korang nie..adesss...nie wallpaper ke ape..huhuh..
    ape pon hope always happy guys!!!

    ReplyDelete